Invigning

Vilket strålande väder vi haft idag. Kan man annat än att INTE blogga om det. Tog en stund i solen på lunchen på jobbet, helt vindstilla var där jag satt mellan husen och solen stekte i ansiktet... När jag kom hem för någon timme sedan satte jag mig på balkongen för att njuta av rumstemperaturen här ute. Nu börjar det dock bli rätt kyligt så jag ska gå in.

Snart är det dags för vårstädning på balkongen, vilket innebär att gardinerna ska upp, växterna ska ut och dynorna ska ut. Sen blir det många kvällar och dagar spenderade här på min megabalkong.

Imorgon ska jag shoppa med Linnsan och spendera en lång stund på en uteservering (eller inneservering beroende på väder). Saker jag ska kolla efter imorgon..

* Jacka
* Sjal
* Orange ballerinaskor (så jävla hett)
* Örhängen
* Toppar och blusar i blommigt, knallblått eller annan sprakande färg. Eller svart, för jag har inte många svarta blusar. Det är ju också tjusigt.

Någon som läser min blogg som säljer en svart handväska? Har brun, ljuslila, blå, partyväskor, nitar, men ingen svart. Älskar väskor men älskar inte att lägga pengar på det. Lets make a deal ;)



Min väg hem i vårtider (förra året)


Utanför ingången

Kommentarer
Postat av: Sanja

Tack för tipsen! :)

2012-03-13 @ 20:08:57
Postat av: lolloann

vad vill du ha för handväska? Jag har en svart du kan få haha jag har aldrig använt den, vet inte vad jag ska ha den till, den är liten axelväska med korta band som är hel svart och enkel, den kan du ta om du vill ;-)



Sv; Åh tack... idag mår jag jättebra somnade direkt efterblogginlägget igår och sev sen till klockan ringde, de hjälpte bra :) Eftersom jag har börjat detoxa mig lite, delvis inget kött, socker, mjölk eller mjöl produkter och det va andra dagen igår kan det ju bero på det. Eftersom jag är galet beroende av ovanstående förutom kött.. Så va väl lite skit som låg i hjärnan som skulle ut hellt enkelt haha :P Hoppas din dag blir underbar, :D

2012-03-14 @ 07:35:00
URL: http://lolloann.blogg.se/
Postat av: lolloann

Sv; haha ja måste ju starta nånstans, får handla idag istället igår blev de liksom - hem och dö i soffan :)



Jasså vadan detta betende av din mage? är du allergisk mot nåt? :) Krya på dig och din mage !!

2012-03-14 @ 07:55:09
URL: http://lolloann.blogg.se/
Postat av: lolloann

Sv; ja precis, alltså antagligen så är det så sant som du säger, det finns alltid en anledningen till att relationer tar slut, och man träffar ständigt nya ;) fick en nostalgisk kick igår bara, tror inte ens det är själva personerna jag saknar utan det kanske mer är den tiden av livet, alltså barndomskompisar när man var yngre... Jag älskar mitt liv som jag har idag eftersom jag har jobbat hårt för att forma det som jag vill och alltid gått min egen väg, men fick väl som sagt en liten nostalgi knuff igår :) Som sagt tror jag också det är lätt att ta miste på personen i fråga och tiden man umgicks de kan va två skilda saker .)

2012-03-14 @ 07:57:53
URL: http://lolloann.blogg.se/
Postat av: lolloann

Sv; haha nä de tror jag inte :P De är lika för mig, förut hade jag inga pengar att shoppa för alls nu när jag har jobb o de där har ordnat upp sig kan jag äntligen göra det ibland :)! Jag har också jättemycket gamla saker jag inte använder, en del som jag aldrig använt och inte vill ha också.. tänkte köra nån loppis en dag, i stockholm har dom såkallad baklucke loppis på täby gallopp.. Man ställer sig med bilen där med en massa andra, så har man grejerna i bakluckan och byter/säljer osv... tänkte köra på de i vår bara för å bli av med en massa som man inte vill ha men inte heller slänga, man kanske kan få ihop lite pengar till någonting nytt i alla fall :D

2012-03-15 @ 10:07:02
URL: http://lolloann.blogg.se/
Postat av: lolloann

Sv; ja :D visste inte ens att det fanns havregrädde med de va ju väldans bra att veta :D Har köpt javremjölk men inte börjat på den än :) haha

2012-03-15 @ 10:08:00
URL: http://lolloann.blogg.se/
Postat av: lolloann

Godmorgon damen ;) förresten :P!

2012-03-15 @ 10:08:57
URL: http://lolloann.blogg.se/
Postat av: elin

allt bra?

2012-03-15 @ 15:07:16
URL: http://elix.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0