Funny how things goes...

För att sammanknyta med föregående inlägg så är det bra konstigt ibland.. hur jag kunde ta ett beslut utan att inse att det faktiskt var det jag gjorde. Jag har spenderat timmar att tänka på hur jag ska göra och ett tu tre hade jag råkat ta ett beslut.. Vi får väl se vad som väntar då inget är bestämt men om det går igenom skulle jag hundra procent kalla det att ödet gav mig en puff i riktningen direkt när jag bara lyfte foten.

Jag talar i gåtor, jag vet. Två lediga, fullspäckade dagar väntar. Ikväll ska jag softa framför tvn för att imorgon tvätta, gå på möte, träffa Linn och se Sofias nya lägenhet. Ta hand om marsvinen där emellan. På torsdag ska jag träffa Louise och sedan iväg till Helsingborg för att träffa Dinko. Håll tummarna för att mitt schema faller bra samman så jag hinner ta hand om marsvinen ordentligt ändå. Annars kommer mitt samvete plåga mig. Min snälla mamma kommer hit på fredag för att passa dem när jag jobbar på lördag. På köpet med barnpassning får jag taxi och mathandling.

Att bli bortskämd är väl för härligt? Idag är man godissugen till den värsta graden. Men kaffe blir det nu, ska försöka hålla mig borta från det söta :)


Personalfest sommaren 2010. Melissa, jag och Sofia i det gröna.

Kommentarer
Postat av: zolia

alltså... åh <3 ska bli kul när du berättar vad det handlar om allting! Vilken rolig vecka du har framför dig låter det som också, hihi du är så värd att bli lite bortskämd!!

2012-03-07 @ 11:36:45
URL: http://zolia.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0