Free time

Sjätte dagen på jobbet avklarad och nu är jag ledig till måndag. Morgondagen startar med möte inför mitt lilla caféprojekt, sedan en fika med Linnsi och sedan Helsingborg för träff med Dinko på kvällen. Mycket som händer dessa lediga dagar känner jag. Torsdag tvätt och långpromenad med Carro och fredagen spenderas med D som sedan åker iväg.

Men jag gillar att ha mycket planer när jag är ledig, då känns det mer att man är ledig. De har lovat vår i dagarna så man får väl sätta sin tilltro till det.

Nu : sängen.


Längtar till våren - balkongtid, jeansjacka, blusar, färg och kanske växthus på balkongen?

Kommentarer
Postat av: lolloann

åh va härligt, happy time :D

fan va snygg du är ( och smal! haha)



Sv; yes scooore! ;) det är nog väldigt bra att man inte går runt och helt nöjd med sig själv också, om man lyckas hålla det på en "nivå" så är det ju faktiskt en drivkraft... och efterom alla lider av den finns det nog en anledning med att vi har den. Sen är ju vissa så obalanserade och får riktiga störningar/ätsörningar men det är sjukdommar och finns inom de mesta. Så jag ser mina "komplex" som drivkraft, tack för din kommentar de har du ju helt rätt i!

2012-03-21 @ 07:45:17
URL: http://lolloann.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0