Bästis

Bara två dagar har gått sedan D åkte och jag saknar min bästa vän. Jag är så blödig som saknar honom redan... men det finns verkligen ingen som honom.  Med honom känns det som att det inte spelar någon roll vad i övrigt som händer för jag vet att jag klarar det. Han finns alltid där för mig, vad jag än behöver och han älskar mig för den jag är, han gillar mig även för mina negativa sidor. När jag har mina värsta pms-stunder och säger att han gör bäst i att inte vara nära mig så kommer han hem till mig för han tycker inte jag ska vara ensam. De dagarna får jag vara så jävlig som jag är, han vill bara finnas där för att göra mig gladare.

Han är mer än min bästa vän.. Han är min tvillingsjäl. Jag kommer sakna honom enormt dessa tre veckor, kommer vara så sjukt tomt och ensamt utan honom..

Kommentarer
Postat av: LA

Åh va gu va kul, ^^ nu ska jag titta hade inte sett det tidigare! :D



tur att det bara är tre veckor! Folk påstår att det är nyttigt att sakna varandra, jag är skeptisk... kanske ibland ( för andra), men när man har en själsfrände är allt avstånd bara fel på alla sätt enligt mig i alla fall, tur de "bara" är tre veckor. Jag skulle dö av att vara iväg från min kille, sambo, andra hälft haha ( men är ju ändå borta från varandra hela dagarna!) men ska ändå åka till grekland i sommar, ibaldn måste man göra andra saker också på något konstigt sätt..

2012-03-28 @ 10:34:48
URL: http://lolloann.blogg.se/
Postat av: LA

oh noooo du hade tagit bort klippen!!! jag hade ju sparat på dom tilll lucnh haha

2012-03-28 @ 11:11:12
URL: http://lolloann.blogg.se/
Postat av: LA

sv på ateist: PUUUH!!! jag visste inte vad ung Nu är för något och tänkte att gu va pinsamt att jag inte visste det, så jag googlade och läste lite och där verkade de handla om gud och unga.. "följa vägen efter jesus" jada jada därför jag trodde det, ( ung nu som du skrev i föregående inlägg) men va bra, de är jag med en stark sådan haha

2012-03-28 @ 11:22:44
Postat av: LA

Sv; jepp el tror det i alla fall, till Santorini, en kompis till mig ska jobba där som reseledare hela sommaren så ja tänkte åka dit och hända md henne några veckor, ja eller på dagarna jobbar ju hon osv men äh skulle va riktigt skönt att komma iväg! =) bara min kille är inte så possitiv till att åka dit, ahn anser att vi inte har råd jag anser att vi lever bara en gång och jag vill dit! Har jobbat hårt och velat åka till grekland i många år nu, iår är första gången jag kan ekoonomiskt och dessutom jobbar en av min ästa tjejkompisar där då - klart jag dradr dit! får se om han följer med eller ej =) Jag älskar också att vara i Grekland, känner mig nästan hemma där... bara deras syn på djur som är tråkig, med alla gatuhundar, magra hästar osv... menmen man får ju börja med att åka dit och njuta av landet innan man kan påverka haha

2012-03-28 @ 11:25:32
Postat av: LA

Sv; hahha ja gillar när du spammar mig ;) ja spammar ju dig!



kollade videon, Hahhha man borde lägga in den som förklaringen till hur man hittar drömyrket!



2012-03-28 @ 11:28:35
Postat av: LA

Sv; :o :O äreuuu!? tänkte precis fråga som svar på fb men vågade inte, för att jag har fått för mig att du är sambo, så jag fick för mig att det vore idiotiskt att fråga... haha ja får för mig så jävla mycket!!!! shit va kul hahah de ska bli askul när du kommer til sthlm! :D



Ja precis, jag har alltid vart superblyg och aldrig vågat ta för mig så jag är verkligen på revolt stigen haha älskar uppmärksamhet och att driva med den numera, har verkligen tuffat till gmi sen jag flytta till storstan =)

2012-03-28 @ 13:43:28
URL: http://lolloann.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0