25-årsfest

I lördags efter en mycket hektisk arbetsdag var det dags för D's 25-årsfest. Jag var en aning nervös att gå dit "själv", känner inte direkt någon där så hemskt bra. Men det gick över förväntan! Hittade några stycken jag snackade med huvuddelen av kvällen. Vi körde lite trolleritrix, skrattade en del och snackade. Jag är ganska nervös inför fester, man kan kanske säga att jag är kass på fest. Som man kan vara kass på fotboll, kass på att rita.. så är jag kass på fest. Jag avskyr nämligen att mingla och är därför inte den som går runt och lär känna alla, går fram till ett gäng och börjar snacka. Det går helt enkelt inte. Snarare så att jag börjar prata med personer en och en, eller två. Sen dricker jag mig ju inte full som merparten av er vet, så kanske därför jag känner mig lite nervös också.

Men med tanke på att jag är kass på fest så blev det en bra kväll. Det var riktigt kul att de flesta han bjöd kom, blev hela 22 personer i hans tvåa. Han hade jätteroligt, vilket var det viktigaste :) Tårtan vi bakade blev suverän. I fredagskväll hade vi nämligen hemmakväll hos honom , gjorde massa sallad, bakade tårta.. Sen var vi trötta och då blev det soffan och Malcolm in the middle. Sjukt kul serie som man kollade på när man var yngre :)



Hade ingen bild på klänningen jag bar , tydligen har jag bara haft det en gång förut. Men men ett gruppfoto togs så om jag fastnade lägger jag upp det här sen när jag får tag i det :)

Kommentarer
Postat av: zolia

åh den där gamla serien!! så himmla bra!



åh va söt du är! Ja brukar också va lite nervös för fest faktiskt, alltid lite pirrigt innan man anlänt, men de gör de oftast lite roligare också när man är lite taggad och gör sig extra fin, men de där pirret kan va jobbigt om man inte vet vilka mer som kommer va där.

2012-03-07 @ 11:33:34
URL: http://zolia.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0