1 mars

Fyra timmar på arbetet igår började med en massa skratt, just därför tycker jag så mycket om mina kollegor!! Fick ge kärleksråd och vid elva på kvällen började jag och Sebb grovstäda stället. Skrubba hallen, skrubba diskrummet, dammsuga restaurangen.

Den 1 mars säger kalendern idag, vårväder har skymtats här nere i Malmö. Väldigt härligt. Längtar lite tills man kan börja använda pastellfärgade linnen och blusar och vårjacka.. Men längta bort tiden ska man inte göra så brukar försöka att inte längta för mycket ;) Igår var det åtminstone 8 plusgrader. Just nu tvättar jag, sen blir det en fika med Linnsi och ikväll blir det en kväll med Dinko. En bra dag med överfina vänner med andra ord.

Vår tvättstuga här i huset


Kommentarer
Postat av: sockerlollo

Va bor du i Malmö!? trodde du bode typ i Norrland? :O

2012-03-01 @ 10:44:19
URL: http://sockerlollo.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0