Vilodag

Denna lördag har jag ätit långfrukost på balkongen, åkt till föräldrarna, pussat massor på Fia, fått matkoma av all god mat. Eller vad sägs om detta...

- zuccinibiffar med fetaost - grillad haloumi - svarta oliver - bulgursallad med lök, tomat, aprikoser med mera - filodegsknyten med spenat&fetaost - jordgubbar och äkta vaniljglass.

Jag behöver maten och jag älskar sannerligen att äta maten. Några glas vin på det och man har den perfekta matkoman. Sen har vi glott på film och snackat massa skit.

Nu får man väl försöka sova, klockan är ett och inatt sov jag halv sex på morgonen. Vända dygnen hit o dit och hit är vad man får göra. Imorrn blir det picknick med mormor&morfar i en underbar slottspark samt förhoppningsvis Åhusglass på kvällen -premiär.

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0