Victoria secret

Är grymt sugen på att shoppa från VS när jag såg snygga underkläder i en annan blogg. Men om jag förstår det hela rätt är det en jäkla massa frakt så blir inget med den saken. Sitter och dricker mitt kaffe svart, inte det godaste men har ingen mjölk hemma. Det går ner.
 
Produktiv dag kan man påstå. Har ju tvättat, dammsugit, dammtorkat, betalat räkningar, satt ned grejjer i källaren och ska handla. Imorgon ska jag bjuda på middag här hemma, det är inte varje dag. Tänkte köra på en mycket god soppa och sen en god dessert till det. Bäst att ta något man kan laga och eftersom jag inte haft motivation till matlagning känns det som en lite lätt början sådär :)
 
Nu ska jag kolla i min receptpärm, so long :)
 
Förra året på Dilshads födelsedag gjorde jag stor grekisk buffé, då var man duktig minsann.
 
Ett annat år fick han smörgåstårtsfrukost.
 
Bästa vännen min. Är glad att vi fortfarande är allra bästa vänner, finns ingen som han och hade inte klarat mitt liv lika bra utan honom. Så, det var all kärlek för idag :)
 

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0