Rätt blogg?

Angående rubriken så är det nog det ni kommer att tänka när jag skriver vad jag gjort denna söndag. Jag har spelat fotboll. Say what? Jag har spelat fotboll kanske max 3 gånger i hela mitt liv, är extremt bollrädd och ointresserad. Men när man hänger med Carro och volontärgruppen med ensamkommande flyktingbarn så vet man aldrig vad som kan hända. Känns lite konstigt att säga flyktingbarn, det låter bara weird. Det är i alla fall härliga killar allihop som jag har träffat. Min bollrädsla lade jag på hyllan idag och brydde mig inte vart bollen var, något jag fick sota för när jag får en jävla megaspark rakt på armen.

Det blev fika och kubbspel också, sedan spenderade jag ett par timmar med Lirkan som ska utomlands i några veckor nu. När jag så äntligen kom hem efter att ha handlat och fastnat i kassan för att kortet var tomt så åt jag en god måltid (jordgubbar&grädde) ((bland annat, jo jag åt mat först)), tittade på Gossip girl så som en söndag ska vara. Lite sällskap av Dilshad fick man också på kvällskvisten.

Jag kan inte vara ensam. Eller jo, det kan jag absolut. Men jag föredrar att inte vara det :)



Sanja jag och Irena igår

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0