Mer om mig

Vilken svordom använder du mest?

- Fan , måste det nog vara. Använder den helt random i meningar. Jag svär mycket egentligen. Men aldrig fulare saker än fan, jävla och helvete. :P

 

Äger du en iPod?

- Nej, jag är inte mycket för "modernligheter", kör på en mp3.

 

Vilken tid är din väckarklocka inställd på?

- Eftersom jag ju vänt dygnet - 10.00. Men oftast sover jag till halv elva ändå.

 

Du är ledig. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän?

- Jag är inte en barnperson, så måste säga en vän.

 

När var senast någon stötte på dig?

- Hmm.. Har fått komplimanger de senaste dagarna, men när jag senast blev uppraggad var förmodligen när jag jobbade på cuba på midsommarafton.

 

Vad åt du till middag senast?

- Spaghetti med grönsaker på jobbet.

 

Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?

- Jag vill inte tro att de har något illa att säga men jag är övertygad om att folk stör sig på mig haha.

 

Är du blyg inför det motsatta könet?

- Nej, men om det är någon jag är hemligt intresserad av blir jag tyst och säger bara fel saker. Så om jag är tyst och konstig i din närhet så gillar jag dig ;)

 

Vilken film kan du alla replikerna till?

- 10 orsaker att hata dig, kan sitta och rabbla alla repliker, även om filmen inte är igång.

 

Diskar du din egen disk?

- Ja, vem skulle annars göra det. Har inte hunnit dressera marsvinen så bra än.

 

Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?

- Hmm... Om det bara är en träff och inte uttalat dejt och man typ ska ta en fika så tycker jag inte det är hela världen om man betalar själv. Men om båda vet att det är en DEJT och inget annat, då ska killen bjuda första gången, sen efter det kan man vara mer rättvisa :P

 

Vad har du med dig in på bion?

- Dricka och oftast godis.

 

Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?

- Om jag bara får säga ett.. Humor! Om jag får säga tre: humor, ödmjukhet och empati.

 

När sov du senast på golvet?

- Det måste varit när jag tältade någon gång för typ två år sen.

 

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?

- Jag kan fungera med väldigt lite sömn , men optimalt är nio timmar.

 

Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?

- Ja, vad gäller mina egna texter är jag väldigt petig. Men generellt sätt tycker jag rätt stavning och grammatik är viktigt.

 

Vad var det senaste du åt?

- Hemskt mycket prat om mat; en soyghurt tropiska frukter och ett digestivekex.

 

Skulle du någonsin hoppa fallskärm?

- Aldrig livet. Hoppar inte ens från ettans trampolin.

 

Tycker du om att krama folk?

- Som hälsning med folk; ja.
En het kille; ja.
Random kramar (som sker lite när som), långa kramar eller kramar med random människor - stay away, jag är ingen fysisk person. Får lite lättare panik.

 

Äger du en digitalkamera?

- Ja, jag har ju ingen smartphoouune.

 

Vad är du allergisk mot?

Jag trodde jag var allergisk mot äpplejuice men det var jag inte. Jag tål inte så bra mjölk eller potatis.

 

Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?

- Föräldrarna hade inget namn åt mig som pojke, de bara kände på sig att det var en tjej, så de tänkte inte ens ut ett pojknamn. Jag är så awesome att det känns ;)


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0