Lyd damn it

Min kropp lyder mig inte. Den vill inte som jag helt enkelt. Visst är den skitbra oftast, men just nu är jag lite sur på den. Jag har tappat 3-4 kilo sen jag bytte jobb och inte tar den fett från..tja säg magen eller låren. Utan den tar från min kära bakdel, inte okej! Det tycker jag inte alls om för fem öre. I och för sig kanske det inte fanns så hemskt mycket fett på andra ställen så den fick ta därifrån, men jag är ändå inte alls glad över det. Och om jag nu äter upp mig så tror jag inte att de där kilona kommer tillbaka till bakdelen utan det kommer nog sätta sig på mindre smickrande ställen. Ungefär som när det är minus i kassan tas det från dricksen men när det är plus hamnar det inte i dricksen. Med andra ord bör man vara mer försiktig från första början.
 
Det andra jag inte tycker om med min kropp är att den är så satans pigg. Klockan är halv ett och det känns som halv tio.
 
Vid närmare eftertanke så är det självförvållat båda två.
 
Dont take my tush!
 

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0