Latmåndag

Äntligen kom en dag att bara chilla. Sov länge, sen var jag i och för sig lite duktig och städade och sen satt jag bara med en kopp kaffe på balkongen och läste innan jobb. Vi hade värsta tjejträffen där innan jobbet när alla kom tidigare för att äta. Bra överraskning. Man har för bra kollegor :)

Fick romantisk kommentar idag haha. Jag plockade grejjer på uteserveringen och ser två killar stå och titta på mig och prata. Jag kollar tillbaka lite och den ena kommer fram. "You look so beautiful in this sunlight". Vilken charmör, varför finns det inte fler sådana killar? Jag vill höra jämt o ständigt hur vacker jag är när solen håller på att gå ned, hur mina ögon glittrar.. eller inte. Det är bra att få sådana ord i små doser, då uppskattar man de mer, right?

I övrigt har jag röda veckan vilket innebär att jag nu ätit upp allt mitt prydnadsgodis, choklad. Mat mat mat men det skadar knappast då magen redan är svullen så syns ingen skillnad. :P


Bye bye prydnadsgodiset




Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0