Klipp

Idag har jag fräschat till mitt hår och av med de slitna topparna. Längden är några centimeter kortare men inte mycket. Jätteduktig frisörska, gjorde lugg och allt skitbra. Det var ju trots allt jag själv som hade klippt den innan :P
 
Annars lyssnar jag på rnb-radio och ska verkligen sätta igång med bakningen nu. Emma och Carro kommer om några timmar och det ska bakas, diskas, lagas mat och städa toaletten, det enda jag inte hann med igår.
 
Igår var en lustig dag. Jag sitter och chillar i soffan och inser plötsligt att jag tänkt helt fel - tåget jag skulle ta går NU. Jag börjar om en halvtimme på jobbet. Ni skulle se farten jag fick, körde in till Malmö och letade parkerning vilket inte är det lättaste. I all hast finns bara en ledig parkering - fickparkering, som jag suger på. "Screw that!", tänker jag och bara tänker "jag kan för fan fickparkera". Kör fram och självsäkert kör in, javisst kunde jag fickparkera när det verkligen gäller. Vänner, man kan inte bo i Malmö utan att kunna fickparkera, jag vet. Därför ska jag få lektioner av Dilshad haha. Men anywho så kom jag till jobbet i hög hastighet prick när jag skulle börja, så blev några minuter sen. Tur man är bra på att stressa...

Kommentarer
Postat av: Mia

Fint de blev hjärtat!!!

2012-06-27 @ 15:09:34


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0