Hot eller

När man läser Kenzas blogg ställer man sig frågan "hur jävla varmt har de det där uppe egentligen??". Där står hon med minikjolar och shorts, linne. Hallå. Här i Malmö och hela Skåne har vi långbyxor och jeansjacka/skinnjacka. Okej idag kunde jag skippa jackan och tog långbyxor samt en oversize t-shirt.

Men hallå värme, kom gärna till Malmö också för vi har hittills bara haft vårväder = vårkläder.

På tal om kläder fick jag mina klänningar från ASOS idag, båda satt som en smäck och var hur fina som helst. Me like. Det var på håret att brevbäraren fick in paketet genom springan, hörde henne/honom plinga på min dörr men inte fan kunde jag öppna i pyamas klockan halv två?!

 

Tyvärr vet jag att det ska regna hela nästa vecka. men det är bara att gilla läget, regn är härligt på sitt sätt.

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0