Happy

Idag går mina hormoner på rätt håll och är skitglad och lycklig. Men inte för inget, har en bunt med underbara kollegor och vänner. Fikan med Emelie igår var hur rolig som helst, satt längs gågatan i mjuka soffor och snackade girltalk. Det blir liksom lite roligare samtalsämne när man är singel hehe. Blir förhoppningsvis lite roliga träffar med henne framöver. Man får göra det bästa av sitatuionen när saker inte alltid går som man vill och det är det jag gör.
 
Jobbet sen var också jätteroligt. Blev nervös framåt kvällen då chefen sa att det fattades stora summor pengar ur kassan och jag och min kollega förstod ingenting. Skämdes och var arg att vi hade lyckats göra fel. Men när vi stod och bytte om ser jag en servitrisplånbok liggandes där och hittar alla pengar som saknades, på kronan! Inget minus alls i kassan och var en stooor lättnad.
 
Nu ska jag snart hoppa ur pyamasen och in i arbetskläder.

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0