Hanna for the win



Att Hanna vann big brother var inte bara vilken vinst som helst. För mig betyder det att man kan vara en vinnare för att vara sig själv. Trots att hon var utanför, inte följde normen i huset, var "mammigare" och mognare än resten, fortsatte hon att vara sig själv. Hon var lika snäll och gullig mot de andra deltagarna ändå alla 106 dagar. Jag tycker hon verkar vara en fantastisk människa och hennes medverkan säger så mycket till så många ; fortsätt köra ditt race med stort hjärta och hänsyn och du är en vinnare.

Titta på vinnarna 2011 och 2012 - Simon och Hanna. Båda två vann genom att vara sympatiska, ödmjuka, vänliga och inte ställa till med bråk eller "jag är bara ärlig".

- Du är dum i huvudet, jag är bara ärlig. Du är tjock, jag är bara ärlig. Skillnad att vara ärlig med allt man tycker och vara ärlig mot sig själv.

Att vara ärlig mot sig själv är den viktiga ärligheten - att säga allt man tycker till alla är en riktigt osund ärlighet om du frågar mig.

Så - låt snällheten segra ;)


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0