Friska vindar

Nu är det dags för en uppryckning av bloggen. Kvalité framför kvantitet. Det mina vänner kommer bli bra. Denna söndag har varit helt fantastisk med en fikadejt med Carro, massa trevligt snack.

Avbokade jobb och festivalhäng för att väldigt vuxet koncentrera mig på att vila. Ungdomen i mig ville göra allt på en gång idag men med en bakterie i kroppen och en röst som försvinner lite då och då kände jag att det kanske inte var det bästa att spendera timmar utomhus i kallt väder, hög musik och med flera kollegor. Inte när jag ska resa imorgon, då kan jag inte riskera att bli sjuk. Inte med tanke på att mamma lagt ut mycket pengar och brorsan längtar som han gör, då måste jag vara bästa ressällskapet. Ska bli så jävla underbart, allt är underbart idag.


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0