Ego son of a bitches

Gillar inte ordet son of a bitch egentligen, inte mammans fel att sonen är som han är ibland. Är bitter ikväll, nedstämd över tragiska bilfärden i Malmö ikväll... att en man dödades och att det var en ung idiot utan körkort som levde high chaparral. Så jävla orättvist. Och att min vän var nära då det hände.

Sen att jag läste en insändare i Metro om djur på cirkus som var skriven av en som står för allt det jag avskyr med människor. Han hade dessutom mage att kalla sig djurvän. Jag blir så arg. Påstod att djur på cirkus tycker det är roligt och är glada. Åh vad jag blir utom mig av ilska.

Kan ju lätt säga att jag känner mig matt i hela kroppen av denna ondska som finns i denna värld, så nära inpå oss. Man måste vara lugn och kämpa för att behålla sin vänlighet, inte låta ilskan över ondska stiga en åt huvudet, då blir man likadan själv. Och män är fet tumme ner för er alla män idag, varför är ni som ni är.

Be kind to one another ♥

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0