Dra täcket över huvudet

Efter den sjukt stressiga dagen igår var jag så trött när jag vaknade till vid halv elva.. Hade haft hemska mardrömmar också där jag flippade ut helt. Vet inte om drömmarna säger mig något, om det finns någon sanning i det. Så det var allmänt segt att vakna upp. Och sen händer det som bara var droppen på allt då jag råkar välta min vackra lampa som jag fått av mina föräldrar.. Det kan tyckas löjligt att gråta över en ägodel.. Men jag har liksom aldrig haft råd att verkligen köpa det jag vill ha till mitt hem, inte haft råd att köpa de där vackra loppisfynden och denna lampa var det vackraste jag ägde, det enda jag kunde titta på och bara förundras över hur vacker den var.
 
Det suger. Jag måste ta på mig kläder o bege mig till jobbet nu. o-r-k-a-r  i-n-t-e......
 
 
Min vackra vackra lampa. Tur man har en mamma som kan torka tårar på telefon... ♥

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0