Carib creol

Och så blev det en kväll med Sofia igår. Carib creol på möllan, beställde varsin asgod sommardrink och nötter. Satt och snackade tills klockan flög iväg till hemdags. Shit vad man kan snacka när man prata girl stuff haha.

Min rygg är helt öm, har nog muskelknutor längs hela den ena sidan av ryggen. Jag bär konstigt på jobbet och igår satt jag och lutade mig åt ett håll hela tiden i baren så det resulterade i denna stelhet. Aj. Och så ett tolvtimmarspass på det sen idag.

Imorgon kommer Sanja som jag inte träffat sen nyår, ska bli hur roligt som helst att spendera eftermiddagen med henne och Irena! Med denna fullpackade helg var jag tvungen att be om marsvinspassning. Så nu åker de till familjen och jag vet inte om de kommer till mig mer på hela sommaren. Kommer sakna dem, men ska hälsa på de så fort jag kan. Speciellt Fia, hon är min lilla gumma.


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0