Babytime

På min lediga dag var jag hos Louise och Ali och tittade på deras lilla son som var så söt. Så liten så det är inte klokt. Fikade gott och snackade några timmar.

Jag fastnade för något som de sa på din gata, tror det var Real som sade det. Dåligt väder, blåst och regn är det för det mesta i Sverige. Det är mer regel än undantag. Soliga dagar är undantag. Detta har jag insett. Om man lever för de soliga dagarna och tänker att alla andra dagar är undantag från regeln, då deppar man och klagar, gnäller och får dåligt humör. Jag tänker inte slösa livet på att deppa över regn.

Regn är mysigt och vackert.
Sol är fantastiskt.
Mulet är helt okej.
Blåst är förjävligt, men vi lever i Sverige och stanna inne då istället :)

Det var mina ord denna torsdag. Peace out.




Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0