Ambitiös

Jag hade bestämt mig för en spontan, arbetssam sommar med slapp på min lediga tid. Vid närmare eftertanke är inte detta jag. Jag har svårt att bara leva för stunden och njuta, då känner jag att resten av mitt liv hänger och dinglar på en tråd. Eftersom jag ju har utbildning färdig känner jag en stor klockan tickandes bakom mig för var dag som går.

Så nu är det slut med det, nu ska jag testa att leva ambitiöst och se hur jag klarar det! Mina nya rutiner är :

-  se nyheterna varje dag för att få mer koll på vad som sker i världen, detta är viktigt för min karriär.

- Kolla ams på lediga jobb varje dag och söka de passande som jag hittar

- Kolla utbildningar till i höst för att läsa en kurs som håller mig uppdaterad inom mitt fält

Jag hoppas också att få tid med...

- Göra om mitt hem så som jag vill Jag har ju massa tid så den ska jag lägga på att gå på loppisar, måla om möbler och göra om mitt hem helt enkelt.

Nu är det slut på massa slötid vid datorn, jag vill göra något produktivt med mitt liv. Inte med start sen utan med start NU!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0