Sommardag imorrn

Trots galet stress på jobb var dagen helt okej. Känns helt sjukt egentligen att jobba när varenda dag är likadan, lika mkt förvirring, spring, stress, fel. Det är liksom inte som att vi ibland fuckar upp... snarare att vi är glada varje dag vi överlevt utan svimning, hjärtattack haha. Nej nu driver jag lite. Vi är ett sjukt härligt gäng i alla fall som tar hand om varandra. Och som gör vårt yttersta för att ta hand om gästerna.
 
Imorgon börjar jag inte förrän klockan sex och hoppas att kunna njuta i solen, sola benen och bli lite brun, det skulle vara trevligt.
 
Livet är livet.. det är som det är. Man kan ändra på vissa saker och på andra kan man inte.. Man kan se till den större bilden, vad som betyder något i livet. Jag är här, jag är frisk, jag sprider glädje och har kärlek att ge och kärlek att få från människor som är helt fantastiska. Det är ju det som betyder. Man måste hålla koll på vad som är viktigt i livet, ta det mesta med en klackspark och leva lyckligt. Om något tynger en, gör en allvarlig, förändrar dig som person till det sämre, så gör det dig inte lycklig och du måste göra valet om du vill vara olycklig.
 
Puss alla ♥
 
 
 

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0