Regrets

Dagen spenderades på Mosaik med fina vänner fram till jag skulle börja jobba. Har dock jobbat med ångest hela dagen. Det är inte ofta jag skämms över mitt beteende men när jag väl gör det är inte samvetet nådigt alltså. Ush, önskar jag aldrig svarade på sms när jag var arg.. En skitdag på jobbet, pms eller vad som helst kan utlösa en reaktion man aldrig haft annars, bättre att då vänta med att svara när man vaknat dagen efter och är sig själv igen. Kan vara bra för mig också att faktiskt skämmas över något ibland, oftast är jag för stolt för att erkänna mina fel haha. Nej men skämt åsido, det suger verkligen att skämmas.
 
I övrigt har det varit en okej dag och imorgon ska jag fixa mitt hem, det är ju omgjort nu i köket :)
 
 

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0