Pessimism tjänar inget till

Har haft en skitbra dag på jobbet. Varför vara negativ, gör det bästa av situationen istället. Fick hoppa in på Vanna idag förresten, det vet ju inte ni. Stack dit vid ett, satt och åt glass och pratade med en cuban som spelar i bandet på cuba café. Sen började jag jobba, gjorde drinkar, frappé och kaffe. Plockade lite glas och diskade. Soft jobb. Inte som ett pass på mosaik, där blir man både utpumpad och svettig.
 
Slutade vid nio nu ikväll, solnedgången över havet är fantastiskt vacker. Nu sitter jag på balkongen i mjukisshorts och cuba-hoodien. Lyssnar på ballader och bloggar. Blir väl att kolla på Gossip girl också innan läggdags.
 
 
Jag drickandes frappé på Santorini
 
 
.. och min utsikt..

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0