Måste vara coolt

Bilder på dagens upplevelser...
 
Österlen från tågfönstret
 
Från bilfönstret..
Tittade på en trädkoja mina nästkusiner byggt, inte vilken koja som helst, det är som ett äventyr i trä. Helt fantastiskt vackert, enastående och fantasifullt med många våningar, små rum, underjordstunnel, dammar med fisk, hängbroar och till och med fina accesoarer.
 
 
 
Blev bad på en strand jag glömt namnet på, vattnet var snäppet varmare än i tisdags. Efter det var det dags för trädgårdscafé och jag fick en lampa av mamma och pappa. Minns ni att min vackra lampa gick sönder för någon månad sen? De hade hittat en nästan likadan men mindre på en loppis, blev otroligt glad!! Och rubriken - måste vara cool att vara en sådan entreprenör som dessa killar som snickrat denna koja. Hoppas jag har det i generna :)
 
Haft en toppendag med föräldrar och mormor&morfar. Ikväll drar jag till bo01 för vinhäng och sen uteservering, men först lite mat i magen. Stekta majskolvar bland annat, hur gott?
 
 
 

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0