La familia

Efter kaffrep i mitt nya kök med bästa vännen blev det en bussresa hemåt med en bra bok som jag var helt inne i. Något nytt för mig. Kändes riktigt bra! Hemma hos familjen väntade mammas mat som var helt fantastisk. Spelade spel allihop sen i någon timme.

Blev lite irriterad när jag såg på min antagning till högskolan att jag tydligen aldrig sökt in till hösten, måste glömt trycka på någon knapp och nu kan jag inte göra en ny ansökan, what a bummer!

Jag inser att mitt sätt kanske retar vissa. Jag orkar liksom inte att tänka på "det framtida livet" just nu. Är så lycklig att leva i nuet. Men visst, ska söka in till kurser till i höst och när augusti kommer ska jag verkligen ta tag i arbetssökandet. Jag antar att jag fallit i inställningen - vem fan vill ha mig, vad är jag bra till? Det suger ju lite och för att inte gräva ned mig ändrar jag inställningen till...

jag är ung och fri, har världen framför mina fötter och hela livet framför mig. Det löser sig :)

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0