Kreativ dag

Idag har det målats och går man in i köket bländas man av allt vitt. Blev kanon till slut, efter att ha kört tillbaka o köpt annan färg. Tydligen var det inte så bra att gå ut och ur affären på fem minuter som jag gjorde igår.. Blev inte riktigt en sådan färg jag tänkt mig. Vi åkte också till Erikshjälpen där jag hittade en kalassnygg lampa. Mamma var helt inne på att vi måste hitta en annan skärm till den bara.
 
"Men.. det är ju skärmen jag gillar!"
 
Haha vi har extremt olik smak. Hon tycker min smak är ful med krusiduller och konstiga färger haha. Men jag vill ha en stil som alla inte gillar, den ska ju vara unik. Den ska vara Sofie . sofielicious ;) Mitt kök kommer bli dö snyggt, vänta bara ska ni få se...
 
 
Haha trodde jag hade NÅGON städad bild på mitt kök för en "före"bild men tydligen inte. Ni får tåla denna stökiga bild, utan ordentliga ljus och duk på bordet. Då ser det iaf ut som mirakulös skillnad sen :P
 
 

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0