iPhone-update

Min dator gick sönder just som min iPhone började funka, tur man har internet iaf :) Igår, söndag, hade vi kollegor ordnat surprise för Melissa som ska sluta på Mosaik. Vi hade Disneytema med utklädnad, muggar o sugrör i Disney, hennes favoritdrinkar, charader och frågesport med Disney förstås! När jag får igång datorn får ni se bilder jag tog med min digitalkamera. Skitkul kväll, tiotimmarsfest :D hon blev så förvånad , och vi har haft sjukt roligt att förbereda det hela. Dock har jag fortfarande massa disk i klibbiga golv att ta itu med, men det är en dag imorgon med ;) Imorgon kommer älskade mamma hut för att spendera tid. Jag är så lycklig i livet nu, känns härligt. Så ; ett inlägg från telefonen, grymt imponerade va? Haha!!


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0