I dont care

Vaknade av att mamma ringde och utanför balkongen såg det ut som ett vattenfall, det där var inte regn! Det var ett vattenfall. men inte fan brydde jag mig om det. Solig dag - skönt, regnig dag - skönt för det blir lugnt på jobbet.
 
Trots att det var en ganka lugn dag så visade stegräknaren på 5 kilometer, pepp pepp.
 
Jag och mamma bestämde att hon ska komma imorgon på min lediga dag för att hjälpa mig måla mitt köksbord. Bästa trickset för att få bra hjälp? Åk till en träbuktik, ha på dig lite sådär kvinliga kläder, behöver inte vara något speciell egentligen, men skor som låter när du går är ett plus. Fem minuter spenderade jag i affären och fick hjälp med färg, sandpapper och penslar. In och ut snabbt som satan. Det är kul att man kan dra fördelar med att vara kvinna ibland ;)
 
 

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0