En perfekt söndag

Österlen med familjen
 
Haväng, otroligt vackert!
 
Picknick i solen med älskade familj, hur kan en söndag spenderas bättre?
 
Spelade minigolf, det gick inte så dåligt som det brukar för oss alla.
 
 
Haha. Förlåt om jag är så sjukt klyschig men jag bara älskar att umgås med familjen. Sen bar det av hemåt där vi grillade och pussade på marsvin som jag inte träffat på någon vecka.
 
 
Sen åkte jag med röda faran tillbaka till Malmö för att inta p-festen, kollegorna hade ringt 8 gånger och skickat 3 sms om frågan var jag var, då känner man sig ombrydd om sig.. ja.. haha.
 
Hängde på "bakluckan" som Anna sa, sen stack vi till Melissa där vi hängde nästan hela natten, hade introtävling, drickatävling och pajätande. Introtävlingen stank jag på för övriga lyssnade typ på massa rock, och jag kan inte den stilen. Själv körde jag gamla godingar som dr bombay, ace of base osv, mycket roligare tyckte jag såklart haha.
 
 
Mina överbraiga kollegor.
 
Kärlek i massor till alla inblandade. Over and out ;)

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0