Depp

Fyfan vad jag är deppig efter de där orden jag fick höra. Det är sällan jag blir sånhär.. jag brukar alltid gå runt med energi och leende på jobbet, vara glad som fan med andra ord. Men igår var jag bara nere och fick anstränga mej
för att le. Det enda jag tänkte på var att kunderna tänker att jag inte är duktig.
Jag har verkligen kämpat som fan, gett mig fanken på att jag ska klara det. Jag har tyckt det var roligt att gå till jobbet, haft roligt med kollegor, conectat med gäster som sagt massa positiva ord till mig. Jag har stressat sönder mig, burit skittungt och slitit för att göra ett bra jobb. Sacre bleu.


Det är så sjukt jobbigt för mig, tänker inte gå in på detaljer om mitt känsloliv här men har absolut inget roligt att skriva.

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0