Äntligen en solig ledig dag

Lediga soliga dagar är sällsynta i mitt liv, jobbar i princip alltid när det är sol. Men inte idag. Glöm det! Åkte till Höllviken strand med Melissa, Anna, Esther och Melissas pojkvän. Fullpackat på stranden milt sagt, hittade knappt en ledig plats i sanden. 27, 5 grader i Malmö idag, helt underbart. Kändes väldigt konstigt med den värmen. Dopp i havet blev det tre gånger, obligatorisk glass of course. Eftersom jag ville bli BRUN körde jag med ytterst lite solkräm vilket har lett till en lite halvbrun/röd färg och väldigt rött på sina ställen. Kanske inte det smartaste draget men tänkte att man får steka när det väl är sol. Fick bikinilinjer i alla fall, det var det jag var ute efter haha.
 
Ikväll blev det västra hamnen med Carro där vi åt glass och drack gott kaffe på bar italia. Charmig man som jobbade, fick lite speciell kontakt så han bjöd på kaffet där i den långa kön haha. Kanske för att jag sa till honom att han fick välja vilken glass jag skulle ta. Fick till och med provsmaka. Beundransvärt för ett ställe vars kö sträcker sig utanför ingången timmar i streck. Vi två töser satt två timmar och pratade och såg solen gå ner över havet, helt fantastiskt vackert! Esther joinade oss också, gick promenader längs bo01 och snackade om smått och gott.
 
 
 
Min bikinlinje, lite röd mage va men det lägger sig tills imorgon ;)
 
 

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0