Stressigt värre

Jag är en idiot, jag hade jättestressigt på jobbet. Då menar jag fara från ena uppgiften till den andra, stå och skumma mjölk på mjölk på mjölk i flera timmar till varm choklad, latte osv. Och ändå stortrivdes jag. Jag älskar att stressa.

Ibland väntar jag ju in att göra något bara för att jag inte måste göra det än. Kanske det är lite grejjen att jag alltid väntar så länge, för i hemlighet älskar jag att fara runt som en galning och utmana mig själv. Wow utmaningen att göra sjukt många varm choklad är avklarad.

Blev ett stopp på manifestationen mot våld också, dock kom jag 40 minuter sent för jag var ju på jobbet. Nu har man lite ont i ryggen. Imorgon - lördag - ledig.

Här kommer en bild från den fina uppslutningen på torget.




För mig är sådanahär saker viktiga.. att visa var man står. Det känns som en häftig grejj.

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0