Softkväll

Ett ledigt dygn är inte helt fel. Har hunnit laga gryta, diska berget i köket och dansat lite framför kinect. Nu blir det Pretty little liars i dubbelavsnitt här i soffan.

Idag blev det skratt igen på jobbet. Och kockarna är så snälla att de bestämt att de ska köpa in vegetariska frysprodukter och börjat planera vad de ska laga till mig. Det känns faktiskt jättebra att de bryr sig om mig :) Och idag mår jag toppen i magen för har inte ätit kolhydrater alls, behövde pausa från det! Fick schemat för februari och jag arbetar väldigt lite då men ärligt talat ska det bli skönt för nu i januari har jag inte hunnit bry mig om mitt hem och knappt om mig själv.

Jag, brorsan och mamma håller på att boka resa till Barcelona i juni - jihoo :D


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0