Sleepyhead

Denna helg blev inte riktigt som jag tänkt då jag var tvungen att hoppa in och jobba idag, söndag. Men i fredags blev det Disney on ice med mamma. Det var vi i bland alla ungar i prinsessklänningar, haha! Showen var verkligen magnifik! Otroliga dräkter, konster, effekter med såpbubblor, glitter och till och med en eldsprutande drake. Riktigt coolt, vill jag se igen! Sedan blev det thairestaurang där jag fick en otrolig komplimang :) När mamma skulle betala sa killen i kassan : Är det din dotter? Hon är otroligt vacker.

För mig är "vacker" den finaste komplimangen jag kan få jämfört med alla andra ord. Det är något speciellt med ordet vacker :) Och att han säger det till min mamma haha. Igår hängde jag hos föräldrarna och softade hela dagen för att sedan åka tillbaka hem framåt kvällen.

Veckan som kommer blir det jobb sex dagar av sju. Men hoppas hinna med mycket om kvällarna för jag slutar fem några dagar. Jag är sugen på att hitta på saker; fester, spelkvällar, biljard, vänner, gatherings :P Väntar bara på inbjudningarna... ;)

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0