Shut up

Jag blir förbannad över en sak - att vuxna, medelålders människor verkar älska att berätta för mig vad JAG kan, vill, tänker, tycker. Utan att fråga ordentligt tar de en snabb titt på mig, lyssnar på en ynka mening och sedan går de igång och pratar och pratar utan att stanna upp och tänka "finns det någon möjlighet i världen att jag inte är en tankeläsare"?

Och jag är trött på mig själv för att jag alltid är så himla artig och trevlig. Mamma och pappa varför uppfostrade ni mig så? Vill kunna vara otrevlig ibland också. Vill kunna säga att NEJ, NU RÄCKER DET.

Det är så frustrerande att sitta på ett möte som handlar om mig och få säga fem meningar. Samtalet går åt ett håll och sen åkte det diiiit och jag själv styr inte. Om jag väl får chansen att yppa någon mening så kommenteras den kort.

Just shut the f**k up.

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0