Rolig träning

Idag har jag inte bara lidit utav sällskapssjuka utan även av träningsvärk. Ni som känner mig kanske tänker efter rubriken "klickade jag mig in på rätt blogg nu?". Ja, för jag avskyr att träna. Men då ska ni veta att xbox cinnect är träning indeed. Igårkväll spelade Linnsan och jag med D också hemma hos honom. Det var jobbiga banor med massa hopp, ner på huk, hopp, ner på huk. Så ena vaden samt delar av magen är idag överspända. Trots att jag ju kan crasha D lite titt som tätt för att spela är jag extremt sugen på att införskaffa ett själv men det har jag verkligen inte råd med. Finns massa andra hål där pengarna hade suttit bra.

Men å andra sidan så är det ju en livsinvestering, förbättrad hälsa, förbättrad kropp. Gymkortet ska jag säga upp, jag går ju aldrig dit ändå. Man kan ju spela cinnect för att spela och lattja men man kan ju även göra det till ett träningspass genom att ta de svåraste banorna och köra om och om igen.

Imorgon är ännu en ledig dag men den tillbringad med fikor med vänner :)


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0