Nystart

Sitter här med kallt kaffe och kalendern framme. Har nu avslutat min tid hos arbetsförmedlingen och coacherna. Det har hjälpt noll, snarare bara gjort mig depp, förbryllad och förbannad. Men har inte tagit åt mig så mycket, är klok nog att ha lärt mig att man ska lyssna på sig själv mer än andra när det gäller ens eget liv. Så nu kör jag på ensam.

Igår firade vi brorsans födelsedag med middag på Mello Yello efter att familjen hämtat mig på jobbet. Vi alla åt burgare, supergott. Fanns vegetariskt alternativ, ett par quornfiléer istället för biff. Sånt borde alla restauranger ha. Mycket bra service, god mat och jätterolig stund med mycket skratt.

Brorsan fick två stora vinglas av mig. Känns hyfsat bra att jag nu kan börja ge presenter igen, cause I got a job ;)


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0