Mycket jobb

(fråga inte varför jag hade dessa summor i kontanter, det minns jag inte ens själv)

 

Schemat har ändrats och jag har fått betydligt mycket mer arbete nu. Vi börjar med sex dagar i rad från och med imorgon. Dessa timmar (som ibland är väldigt många per dag) kommer resultera i endast 4 timmar mindre än heltid om man slår ut det på hela månaden och en fet lön!

Har redan börjat planera vad jag ska göra med pengarna, men de kommer inte förrän den 25 februari! Då ska jag betala en stor summa till CSN (betala tillbaka lån), skänka pengar till djurvälgörenhet vilket jag längtat efter. Sen ska jag ut och äta och ut och dansa, nöjen nöjen nöjen. Och spara lite till vår Barcelonaresa ;) Det jag älskar mest med pengar är inte att spendera utan att spara de till roliga saker och kunna betala av lån osv.

Idag är en ledig fredag bestående av god mat och dans framför kinect, som jag nu införskaffat mig.

Imorgon går jag upp klockan sex på morgonen en lördag med ett skutt :p


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0