Miss lonely

Snacka om att ens sociala liv lider när man jobbar. Speciellt när man slutar närmre åtta på kvällen. Aja nog om gnället. Har varit en bra dag, kommer bra överrens med kocken :D

Finns inte så mycket att säga när man jobbar bara, men något kul var att en man som var i Aftonbladet för att han vann 56 miljoner kom och badade i helgen. Han hade en jäkla massa lappar med sig, 500-lappar that is. Vill jag också vinna 56 miljoner?

JA TACK . Snackade med mormor ikväll, saknar! I helgen ska jag hem en sväng, hälsa på familjen och mina små lurviga vänner som jag saknar så mycket! Men först är det Disney on ice på fredag med mamma.


Först jobb två dagar till. Två långa dagar. Imorrn kommer jag vara hemma vid halv tio.

Kommentarer
Postat av: Jonna Lilja

Kunde du inte flörtat till dig sådär en 2-3miljoner?=)

2012-01-18 @ 00:13:05
URL: http://thepinklily.bloggplatsen.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0