Live love laugh

Idag har jag tvättat massa på jobb, skrattat med Anna om hur vi missförstod ett kakrecept. Men vi lyckades ändå, vi gjorde dock om det så det passade oss. Typiskt mig (och tydligen hon):

Om man inte förstår receptet så är det receptet som är fel och man måste ändra till det.. istället för att utgå från att receptet är rätt och man måste tänka annorlunda bara.

Har skämtat med kocken, fått smaka hans nya uppfinningskrutonger. Måste jag säga igen hur bra jag trivs? Imorgon är det den sista sjätte dagen i raden och sen är det heeelg. Ser fram emot fina möten, stunder med familjen, isshow och en kvalitetskväll med Linnsan på måndag ♥


Här bjuder jag på en bild som är 8 år gammal. Med vår killkompis som jag än idag är nära vän med haha.

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0