Ledig lördag

Min lediga lördag har bestått av tvättning, handling på coop med obligatorisk D-träff! Han äter frukost, jag håller sällskap och han hjälper mig att handla. Eftermiddagen har spenderats med en kär ny vän som det känns som jag känt en evighet. Vi fikade på det mysiga caféet som Sofia introducerade mig för. Gammaldags och fint. Sedan lagade vi mat och snackade massa. En riktigt trevlig eftermiddag och kväll som gick suuperfort.

Fick en väldigt fin present också från Egypten.. En liten träelefant som innebär lycka. Han hade fått den av en gubbe och sedan valde han att ge den till mig.. Lycka kan inte köpas och inte heller kan elefanten, den kan bara ges bort. Den ska jag hålla kärt och när jag fått den lycka jag strävar efter kommer jag kanske att ge vidare den till någon annan. En av de finaste presenter jag fått, en väldigt fin innebörd.

Nu är klockan elva och jag måste släcka lampan för imorrn ska jag jobba hela dagen. På kvällen blir det familjetime, mys!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0