Know-it-all

Haha folk är lite roliga.. När man efterfrågar ett playstation 2 så får man genast tips om att man bör köpa ps3 istället. Lite roligt faktiskt, för om man ber om ett playstation 2, som de flesta vet är en gammal modell så menar man nog just ps2.

Prisskillnaden borde till exempel vara en liten hint?

Alla har fått i sig merförsäljningsknepen som de kör i klädesaffärer, caféer och teknikaffärer.

Går fortfarande i valet och kvalet om jag ska lägga pengar på ett xbox kinect eller inte. Ja-sidan säger att jag ju kommer träna då, vilket jag faktiskt inte gör idag och jag måste faktiskt börja träna för förebyggande syften. Nej-sidan säger att jag har många andra platser som pengarna suttit bra på.

Frågade till och med D, mamma och brorsan om råd.

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0