I thought love was only true in fairytales..

Then I saw her FACE. Now Im a belieeever ! Så jävla grym. Snöar ibland in mig på gamla klassiker. Som Mrs Robinson till exempel.

Har haft en ganska fantastisk dag. Hetaste fransmannen var och åt hos oss, var väl inte helt fel kanske? Lite ögongodis på jobbet. Dagen gick snabbt, mycket att göra. På onsdag har mina kära kollegor 13,5 timmarspass samt 12-timmarspass. Är ganska glad att jag är ledig då hehe.

Måndagskvällen har spenderats med D - mat och soft framför en radda med program på tvn. Igårkväll var jag med familjen hemma hos brorsan i Malmö och spelade spel och snackade. Fick höra att denna låt kommer bli vårens hit: Ai se eu tu pego med Michel Télo. Den är nice, spansk låt.

Är löjligt pigg men ligger i sängen och planerar sömn, imorgon blir det jobb på sex timmar igen och sen träffa Sofian i Lund.

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0