Har alltid gillat Linns bak ;)

Efter jobbe idag begav jag mig till Linn för att bli bjuden på måndagsmiddag och baka mina berömda kolakakor. Med Linn kan det inte både bli bra och rätt. Oops ramlade bakpulvret i golvet, halva burken ut. Sen skulle vi ta strösocker, oops gick decilitermåttet av. Det här bådar inte gott , sa jag. För om ni smakat våra kakor förr skulle ni förstå att vi inte är den bästa bak-combon. Men dessa kolakakor blev faktiskt goda. Tror knappt de kan bli äckliga de kakorna.

En mycket trevlig fika med Linn och hennes nya boyfriend :D Mycket skratt och tokigheter. Imorrn blir det en dejt till, då ska vi spela kinect. Men då är det jag och hon med fördragna gardiner framför dansspelet :P Först en dag på jobbet igen.

Nighty nighty alla!

Ps. är sjukt bitter på alla med ungar som lämnar borden i en röra med vatten uthällt, mat utkletat, saker rivna, skräp och allmän småförstörelse. Snälla plocka upp efter era "små liv". Ds

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0