Första jobbdagen

Idag var första dagen , provjobbar denna vecka. Det kändes bra idag, jag lärde mig det mesta relativt snabbt, trevliga kollegor osv. Tre dagar kvar, hoppas de går lika bra om inte bättre. Har pratat med Sofia från UngNU, vill ju starta igång projektet snart. Men det blir en tid nästa vecka. Inte lätt att få ihop hennes schema med mitt, var inte ens lätt när jag var arbetslös haha.

Stormen Emil har kommit med dunder och brak till Arlöv. Så här sitter man och känner sig allmänt ensam med regnet och vinden utanför fönstret. Jag är så sällskapssjuk så det är inte sant. Hur botar man sånt? Känns nästintill löjligt.

Im ridiculous och stava kan jag inte heller :)





Bilder från Bistro-tiden. I arbetströja och musklerna jag fick efter jobbet. Hade ju inte varit helt fel att få den magen nu, va?

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0