Coconut

Man mår inte toppen idag asså. Ett långt pass på jobbet som kändes desto längre då det inte fanns något att göra på hela dagen. Hade trevligt med kollegor! Mår illa och känner mig duktigt behövande av ett bad då hela mitt hår luktar bränt matfett. Jag luktar inte smultron och mår inte smultron heller.

Behöver ta hand om mig själv på insidan och utsidan.. Mamma fick rycka in och hämta marsvinen igen då jag jobbade över idag och sen har långa pass hela helgen. Känns tomt utan dem. Min lägenhet är upp&ner men det får jag ta itu med imorgon. Imorgon är även en dag då jag har ett viktigt möte, måste vakna pigg, glad och frisk då!

Nu: cocosbad med Pretty little liars som sällskap och sen krypa ned i varma sängen.

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0