Bath guard

Vill berätta lite om mitt jobb. Jag trivs jättebra verkligen. Kollegorna är hur chilla och trevliga som helst. Kommer skitbra överrens med alla, även de jag arbetar med första gången. Har skitkul tillsammans och babblar. Kockarna är jättetrevliga och man kan prata med de om seriösa grejjer. Med andra ord känns det redan som en familj. Jag gillar jobb där man blir som en familj allesammans och det blir ens andra hem på ett trevligt sätt.

Detta är allt jag kunnat önska allvarligt talat, av ett jobb som inte är det jag egentligen vill ha. Visst, långa pass men det är roligt på jobbet, bra rutiner, trevliga människor.

Kämpigt att gå upp tidigt. Min natt inatt.

23.08 - somnar
00:14 - vaknar och tror det är morgon
00:40 - en gammal klasskompis ringer och väcker mig
03:15 - tror det är morgon
05:16- tror det är morgon.
06:00 - går upp. Det ÄR morgon.



Hittade ett foto på mig som blond. När jag var blond insåg jag inte att jag var det haha. Nu är jag mörkhårig igen. Färgade håret nyår, trivs mycket i mörkbrunt faktiskt :)

Kommentarer
Postat av: SOCKERLOLLO

Har du en Iphone 4?

Jag hittade en tjej som gör iphone skal hon är superduktig och tillsammans med henne har jag nu en tävling och lottar ut ett av hennes skal!



länk till tävlingen: http://sockerlollo.blogg.se/2012/january/tankte-dra-igang-en-rolig-tavling-enjoy.html



Vi hjälps ju åt eller hur ;)

2012-01-14 @ 21:58:26
URL: http://sockerlollo.blogg.se/
Postat av: SOCKERLOLLO

Sv; ojoj va du är rar! Så himla söt, jag blev så glad för din kommentar! Tack så mycket<3

2012-01-15 @ 10:53:11
URL: http://sockerlollo.blogg.se/
Postat av: Anonym

sååå sööt :)

2012-01-16 @ 15:55:32


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0