2012

Detta året startade jag med att fira mitt nya jobb som jag fick i förrgår! Vaskade champagne och åt fruktsallad till frukost :D Jihaa.

Detta året ska jag fortsätta kämpa med att få mitt drömjobb. Jag ska boka möten, ta kontakter och bara vara grym.

Det jag lärt mig under 2011 är hur mycket det betyder att ta tillvara på det man har. Och mer än allt har jag lärt mig genom olika möten att jag är skitbra precis som jag är. Innan trodde jag att det var fel på mig för att alla inte gillade mig. Men idag inser jag att jag har en stor personlighet och självklart kan inte alla gilla den. Men det gör inget. För man ska vänta på de personerna som vill lära känna en och de människorna som tycker att man är helt fantastisk. Jag är hellre mig själv precis som jag ÄR och blir älskad av vissa. Än att vara någon jag inte är och vara omtyckt av alla. Vissa fattar inte grejjen med mig, och vissa visar jag inte heller grejjen för. Jag kan vara jäkligt svår att lära känna. Men de som har sett vem jag är och som tycker att jag är fantastisk, det är ju de man vill ha i livet.

Så idag och framöver ska jag alltid köra mitt race och bara vara mig själv, det är det man mår bäst av, det är då man accepterar och älskar sig själv och det är viktigt för att ha ett bra liv. Har mött fina människor 2011 och skapat underbara minnen.




Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0